Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Profile Wan Hazel Facebook Wan Hazel Twitter

Friday, March 2, 2012

Mengejar Cinta Ilahi

Assalamualaikum...
Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi dengan limpah kurniaNya saya dan keluarga bakal menjejakkan kaki di tanah suci Makkah tidak lama lagi untuk menunaikan ibadah umrah.. tanggal 7 Mac 2012 merupakan detik yg di tunggu-tunggu oleh saya sekeluarga.. InsyaAllah kami akan berlepas dari KLIA selepas solat zohor.. itu kalau penerbangan x delay la.. sehubungan dgn itu, saya ingin memohon maaf kepada semua, sama ada yang mengenali diri saya atau pun tidak.. maafkanlah jika saya ada terkasar bicara atau ada gurauan yang melukakan hati.. saya minta maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.. saya hanyalah insan biasa yang sering kali melakukan kesilapan.. Akhir kata daripada saya, doakan lah keselamatan saya sekeluarga di sana.. semoga kami dikurnaikan Ilahi umrah yang mabrur.. Aminnn.. InsyaAllah, saya akan mendoakan kesejahteraan anda semua di tanah air yang tercinta walaupun kita tidak pernah mengenali antara satu sama lain kerana Allah Maha Mengetahui..

6 comments:

Nafisah Ruslan said...

alhamdulillah akhirnya sampai juga ke sana :)

Juana said...

semoga selamat kembali. akak juga memasang impian ingin ke sana satu hari nanti, insya'allah.

penyuluh perikanan said...

semoga impiannya tercapai, amiin33x ya robal alamiin
kunjungi kami +folow di
http://penyuluhpi.blogspot.com/

Fairuza said...

@Nafisah Ruslan alhamdulillah akak.. ^^

Fairuza said...

@Juana InsyaAllah akak dapat menjejakkan kaki di Tanah Suci suatu hari nanti.. Aminnn.. :)

Fairuza said...

@penyuluh perikanan InysyaAllah.. n_n

Post a Comment

Close